Eylullmomss 3 aylık bi kızım var öksürük ve burun akıntısı var balgam geliyor onu da yutuyor serum fizyolojik yapıyorum largopen kullanıyorum geçmiyor yardımcı olur musunuz
MuhammedAmine Eylullmomss bebeğiniz çok küçük birşey yapamazsınız ama buhar makinesi alabilirsin odayı nemlendirmedi için
Deletedmom115 Eylullmomss 3 aylık bebeğe evde pek bir şey yapamazsınız. Evinizin nemi kaç? Burnunu çekin. Buhar makinesi kullanın iyi gelir. Geçmezse tekrar doktora gidin.
Egemre Eylullmomss aynı sorunu bende yaşadım ve günde 1 çay kaşığı ıhlamur verdim ayriyeten burnunu temizledim 4 günde atlattık
Eylullmomss Deletedmom115 burnunu ara ara çekmem gereken zamanda çekiyorum buhar makinem yok ama peteklerin su koyuyorum neminin kaç derece olduğunu bilmiyorum nasıl öğrenicem evet e bebekte sanki vardı ama ne diye satılıyor ve uygun olması gereken derece kaç derece oluyor acaba
Rabiabyrktr Bendede öyle 2 ayımızı doldurduk ama çok öksürüyor balgamlı balgamını atamıyor çok üzülüyorum 😔😔
Keskin Aynı şey bubgece biz de var ağzınaçık uyuyor öksürüyor elim ayağım titrtiyor hasta olmasın istiyorum ama abimiz hasta.soğuk buhar evde onu nasıl kullanmalıyım üşütürüm çocuğu diye korkuyorum kızım 5 ayını bitirdi