berragozde 6 aylık bir kızım var canım kızlar, 10 gecikti regllm. Test yaptım ama emin olamıyorum ikinci çizgi yokdur değil mi?😢
PamukPrensesannesii berragozde Ne zaman regl olmaya başladınız ? Yeniyse düzensizdir daha. Benim de ilk zamanlar gecikmelerim oluyordu biraz daha bekleyin o halde.
berragozde ejdermeyvelilahmacun Ayyhh çok sağ ol gerçekten 10 gün gecikince psikolojikmen çizgiler görmeye başladım 🥲
berragozde ZeynepOzcan Ben biraz görüyorum ama varla yok arasında işte 10 günde gecikince çok endişeleniyorum
berragozde PamukPrensesannesii 6 ay önce doğum yaptım ama 40 çıktıktan sonra regll olmaya başlamıştım düzenlide gidiyordu niye böyle oldu bilemiyorum
berragozde ZeynepOzcan Yarın gideceğim önce hayırlısını istiyorum ama daha çok çok erken,rabbim isteyenlerle nasip etsin inşallah 🙏