Bebeğim 5 ay 9 günlük. Doktoru tadımlara başlayabilirsin. Hatta yemek isterse günde 2 kez karnını doyurabilirsin dedi. Sebze, meyve, yoğurt, yumurta sarısı vs. diye gidebilirsin dedi. Ben önce yoğurt verdim. Sonra balkabağı püresi, sonra havuç. Ama her gün mutlaka yoğurt veriyorum öğlen. Akşam üzeri de sebze. Yarın patates denicem. Sonra kabak. Sorum şu ki, meyveye geçmek için illa bütün sebzeleri bitirmem mi lazım? Yoksa arada meyve de verebilir miyim? Önce meyve verirsen sebzeleri yemeyebilir dedi. Siz nasıl yapıyosunuz?