Kızlar, oğlumun bazı yerlerinde böyle sivilce gibi yaralar çıktı, sadece bacak arası el ve ayak parmaklarında birde yüzünde bir iki sivilce . Bska yerde değil . Kesinlikle herhangi bir kaşınma söz konusu değil. Doktor uyuz demiş ama ne gündüz ne gece kaşıntı yok.. üstelik verdiği metrin Krem sürdüğüm gibi geçirmeye başladı. Uyuz bu şekilde kaşınma olmadan da oluyor mu ?