Yasemin158 Bebegim 5 ay 10 gün dünden beri ateşi var huzursuz 37 bucuk civarı en fazla 37.9 oldu bi kaç kez calpol verdim düşüyor geri çıkıyor. Başka birseyi yok diş olabilir mi
KahveliVera Yasemin158 sanırım bi salgın var kızımda öyle sabah doktora gittik aferin ve pedifen verdi ama sizin bebişiniz minik ben suyuna sirke katıp verdim sanırım o bizi iyileştirdi demenizi tavsiye ederim bir iki damla çok değil ayaklarına da limon sürdüm sizde sürebilirsiniz
bilgela Bence acile gidin ne olur ne olmaz çünkü benim bebeğimde ateşi vardı acile gittik ama enfeksiyon çıkmisti diş olmayabilir