tosbikannesi6 Kızlar çocuklarınıza ait sosyal medya hesabı var mı? Tasvip ediyor musunuz? Sadece kendilerini paylaştıgınız bir hesapları var mı?
caniminikizleri tosbikannesi6 oğlum 11 yaşında olduğu halde hayır yok acmayida düşünmüyorum ama çevremde çocuklarına ait hesap açıp sürekli oradan resim paylaşan insanlar var valla bu devirde çocuklar dahi bu sosyal medyadan uzak durmalı bence
Lolik tosbikannesi6 hayır yok gerekte yok bence sadece adına mail adresi aldım mesajlarımı fotoğraflarını kısa notlarla oraya atıyorum
ZeynepOzcan caniminikizleri var valla bu devirde çocuklar dahi bu sosyal medyadan uzak durmalı bence Kesinlikle katılıyorum
tosbikannesi6 caniminikizleri evet bnde gördügüm için sordum yani tık toktan atarım ama başka bir sosyal medya ağı kullanmıyorum ztn sadece merak ettim
ppzeynep tosbikannesi6 Çocuğumun adına herkese açık instagram hesabı var. Kendisi kullanmıyor, paylaşımları biz yapıyoruz. Takibi eşimde. Sadece piyano üzerine. Çaldığı eserler için dönüt alıyor. Zararlı da görmüyorum. Çok da lüzumlu da değil. Olmasa da olurdu. 6 yaşında açmıştık. 4 yıllık hesap.
tosbikannesi6 ppzeynep bunu sordum işte tam olarak. Belirli bir yaşa kadar sizin gözetiminiz altında kullanılıp, içerik veya paylaşım yapılıp, sonra da uygun bulduğunuz bir zamanda ona da vereceğiniz bir hesap var mı diye kastettim
ppzeynep tosbikannesi6 Büyüdüğünde o hesaptan devam etmek ister mi bilmiyorum ama biz video çekmeye devam ettiğimiz için paylaşımlar ara ara da olsa devam edecek. Güzel yorumlar geldiğinde kendisine ilettiğimizde onun için olumlu oluyor. Youtube’da piyano eğitimi için de videolar çekip paylaşıyorduk. Ders anlatımı yapıyordu kızım. Zaman ayıramayınca pasif kaldı o hesap.
huzurluaycicek Ben ogretmen olarak çocukların gizli de olsa sosyal medya hesabı olduğunu biliyorum çok sakıncalı türlü sapıklar dolaşıyor ortalıkta kesinlikle hesap olmamalı arada bir kontrol edilmeli çünkü kendileri veliden habersiz yayın bile açıyorlar
Yelda35 tosbikannesi6 asla istemem, eşim demişti asla dedim çünkü benim evladımı niye takip etsinler yani
DrkAyz tosbikannesi6 Biz eşimle sosyal medya kullanmıyoruz kullanmadığımız için oğlumunda sosyal medyası yok whatsaap haricinde hiçbir yerde paylaşmıyorum fotoğrafını. Bana saçma da geliyor açıkçası sonuçta şuan bizim gözümüze güzel gelen şeyler ilerleyen zamanlarda belki onların gözüne güzel gelmeyecek belki de arkadaşları arasında sırf benim bir paylaşımım yüzünden alay konusu olacak ve zorbalığa uğrayacak ben hiçbir çocuk için uygun bulmuyorum sosyal medyayı çünkü onlar daha çocuk ve amaçları sadece oyun oynayıp bol bol hayal kurup kendini geliştirmek olmalı
AlinaEmreHan1 tosbikannesi6 yeni doğduğunda açmıştım sadece ailelerimiz vardı kapalı hesaptı ama sonradan hesabı komple sildim , nedense😂 Fotoğraflarını da başka bir yerde sakladım 🙏🏽 Açmayı düşünmüyorum
Aybirkorunbe tosbikannesi6 Hayır yok açmayı da düşünmüyorum kendi hesabımda bile doğru düzgün paylaşmam hoşlanmıyorum
Alya-Sena tosbikannesi6 hayir yok oyle bi talebide hic olmadi. kizim 12 yasinda 7.sinif ogrencisi. telefonuda yok arkadaslariyla konusacaksa benm telefonumdan konusuyor. Ne kadar gec telefonu olursa o kadar iyi bazen korkuyorum bu cagdan. Bu yaslar tehlikeli yaslar ergenlik cagindalar Kizimin bi arkadasi gizli sosyal medya kullaniyor anlatmis iste bi kadin goruntulu aramis ozel bolgelerini gostermis kiza sende ac demis filan tobe tobe. Ailesini de uyardim ama pek ilgilenmiyorlar