mervegun bence beklemeyin yarın da aynı devam ederse ozele guzel bir doktara gidin . Benım kız 1 ay hasta yattı . Corona dendi 1 hafta baktım geçmedi birdaha götürdüm başka vürüs daha cıktı testlerden 1 ay içersinde 2 tane antibiyotik kullandı . Ateşlendi , kustu neler neler yaşadım beni de hasta etmişti Allah kimseye yaşatmasın .. beklemeyin bence daha da ilerlemesin 1 doktorla kalmayın derim ben 4 kez gittim