İyi akşamlar
Bebeğim tam 6 aylık doktor önerisi ile 5 aylıkken tadıma başladık şuan yaptığım tadımlardan çorba yoğurt ve meyve veriyorum. Günde 1 kere veriyorum ama göğüslerim bir kaç gündür taş gibi oluyor süt akıyor sürekli. Beni korkutan bebeğim biraz daha ek gıda yiyince göğüslerim kesinlikle mastit olacak . Elle rahatlamak için sağım yapıyorum bebeğim de çok güzel emiyor ona rağmen taş gibi sanki taş gibi bişey var içinde. Ama ek gıdadan öncede böyleydi göğüslerim hep doluydu.Önerileriniz var mı? Bu durum geçici mi ne kadar daha devam edecek?