Selam anneler.bebeyimin 1yasina sayılı günler kaldı.oglum 7ayindan bu yana çok zor bir çocuk oldu gunduzleri gecdim geceleri sabahlara kadar ağlıyor mizmizlaniyor.yataginda yatiriyorum,kalkiyor beşikden kendini az kala yere aticakmis gibi haraketler yapiyor.en azı 3 4 defe mama içiyor vermeyince çığlık atıyor.sabahlara kadar beşik salliyorum sizin bebekler nasil?deliksiz uyuduklari oldumu hic?