Oğlum 2 yaşında .normalde kaka yapınca pipisini gösterırıdı anlardık direk temızlerdık muhtemelen kakası yakıyor poposunu o yüzden gösterıyor burdan anlardık kaka yaptıgını.2 gün önce yıne aynısı oldu hadi kakanı temizleyelim dedim gıttım açtım bezı fakat kaka yoktu pipisi sertlesmıstı . Annecım kaka yapmamışsın dedim bezini kapattım . Bugün yine pıpısını gösterdı aaa yaptı acıyor gıbı sonra oturma pozisyonunu aldı .aa annecım kaka yaptın sanırım gel bakaym dedim ama kaka yoktu . Sanırım yine aynı durum oldu .kızlar bu normal mı yoksa acaba dedim çişini falan mı yapamıyor ıdrar yolu enfeksiyonu falan olabılır mı diye düşündüm .suan kanında enfeksiyon çıktıgı ıcın antbytk kullanıyoruz enfeksıyn durumu olsa ona da etkı sağlamaz mıydı antibiyotik