Ballloglum şöyle düşünün ,6aylığına sözleşmeli bir yere girdiniz ve bu 6 aya güvenerek borç yaptınız belki başka bir işi redddettiniz. 2ay geçtikten sonra size artık sizle çalışmayacaklarını söylüyorlar.
ahlaki değil,etik değil ve bana göre kul hakkı.
ya bakıcıya devam edip haftada bir iki oyun grubuna göndermelisiniz, ya da Eylül ayında kreşe vereceğim demişsiniz zaten haziran ayına adar devm etmelisiniz bakıcıyla.
he bakıcı anlayışla karşılar ,sıkıntı yapmaz helallik alırsınız bu ayrı.. iki taraflı gönül kırgınlığı olmadan bitecekse.
ama bakcıı zorda kalacaksa bu hiç ahlaki değil