Bizde 4 ay 12 gunluguz . Allah 4 ay atağı geçiren bebe annesine başka dert vermesin der susarım. Saçım beyazladi yaşama hevesim bitti .. 7/24 agliyor kucaktan indimi kızıl kıyamet kopuyor,memeye düşman, biberonuda açlıktan ölmemek için arada bir tutuyor .üstüne bide grip oldu gözü ve burnu çeşme gibi akıyor . Ben bu atak bitene kadar akıl sagligimi kaybetmessem bidaha kaybetmem. Allah hepimizin yardımcısı olsun 😭