ilkaay0 Kızlar Şubat ayı sonu sınavım var. Geyikli uygulamaya ve birazda kitaba çalıştım. Önerileriniz neler? Ocak ve şubat ayında girenler sorular nasıldı, kaç puan aldınız? Sınava giderken yanınızda neler götürdünüz tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim
bebitonunannesi_ ilkaay0 sınav soruları daha farklı,ebru hocayı dinlemenizi tavsiye ederim.Ben 70 puanla geçmiştim😊
Dilararden Ehliyet sınavına yazılı olana bir kere kitabı okuyup girdim , 1 sene oluyor benim sınava gireli. Videolu sorular zorluyor biraz bir de beni motor kısmı zorlamıştı 90 aldım. Yanınızda bir şey götürmenize gerek yok sınav giriş kağıdı kimlik.
Dilararden bebitonunannesi_ evet, ben ehliyet bittikten sonra özel ders aldım arabam ile bu çok işe yaradı tavsiye ederim
M-V-S868820 Bizde eşime aldık şükür 70 puanla ilk seferde geçtik Ebru hoca çalıştık kitabı komple bitirdik ama hiç alakasız sorular çıkmış çoğu mantık en çok videolu sorular varmış onlara çalışmanızi tavsiye ederim direksiyonda bı okadar zor parkuru geçmek hiç kolay değil düşünün bir sinyal unutuldu diye kalan coktu biz yarin ehliyeti çıkarmaya gidicez darısı size inşallah
KahveliVera ilkaay0 98 aldım hemde yeni 🫣🫣 Youtube ebru hocayı dinleyin ve derslerinize mutlaka katılın
M-V-S868820 KahveliVera valla Allah yüzümüze bakti çok şükür kurtulduk inşallah sende sonucu yazarsin
bebitonunannesi_ Dilararden bende bugün sınavı geçtim ,ehliyet elime geçene kadar eşimle pratik yapayım dedim,ehliyet gelince de sürerim diyorum
nefes-1408 ilkaay0 kesinlikle çıkmış sorulara göz atın derslere de katılım sağladıysanız kesin geçersiniz. Geçiş üstünlüğü konusu kesin çıkıyor mesela her sene.