Ben hiç birşey kullanmadım açıkcası krem dahi ne yara oldu ne acıdı doğu emzirdiğiniz sürece sorun olmuyor göğüs pedi de dışarda kullandım kosa süreliğine çünkü memenin kapalı şekilde sürekli ıslak kalması bana hijyenik gelmiyor süt sonuçta bozuluyor inek sütü nasıl bozuluyor