Klymeneninatlasi Reglim 6 gün geçikti. Ama tüm belirtilerim mevcut diye ihtimal vermedim. Eczaneden test aldım pozitif çıktı. Az önce yaptığım için testi kan veremedim daha. Bu testler yüzde yüz doğru sonuç veriyor mu?
Nobodyyy111 Klymeneninatlasi pozitif çıktıysa yanlışlık yoktur ama kimyasal gebelik vs ihtimaline karşı doktora gitmelisiniz bence
Poncikkkk Klymeneninatlasi gecikmede olmuş eğer 5 dkda cıktıysa doğrudur ve çizginin dağılmaması gerekiyor dağılmışsa test bozuktur
Klymeneninatlasi Nobodyyy111 yarın sabah için randevu aldık hemen gideceğiz ama ilk gebeliğim hiç böyle olmamıştı şu an çok şaşırdım belirtilerine aynı regl gibiyim sadece kan gelmiyor
Klymeneninatlasi Nilayhelva belirtilerime anlam veremedim sadece aynı regl olacak gibiyim o yüzden şok oldum bel ağrım meme hassasiyetim kasıklarımda ağrı falan ilk hamileliğimde böyle olmamıştı da ☺️
Nilayhelva Klymeneninatlasi Her hamilelik belirtisi farklı oluyor tabii. Ben kısımda daha öğrenmeden çok uyumaya başlamıştım. Egelim gecikince hamile olduğumu anladım. Test yapınca pozitif çıkmıştı. Kan testinde de 1 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim. Sende kan testi ver, çıkar ne olduğu.
Klymeneninatlasi Nilayhelva sabah gideceğiz bakalım kasıklarımda ki o kasılma beni biraz geriyor sadece ☺️
Klymeneninatlasi Zeynepefem ilk gebeliğimde sadece idrarda yanma olmuştu o şekilde anlamıştık ☺️ her hamilelik farklı oluyor galiba ☺️
rahilem Benim 9gun gecikmem var ama testde cikmiyor ilk defadir gecikme goruyorum gunune gun oluyordum ve ya 1gun one atiyordu bu arada kizim 7aylik emziriyorum