Merhaba kızlar,
Bebeğim 3 aylık ama prematüre olduğu için bu sabah 2. Ay aşılarını oldu ve gün boyu sürekli uyudu hala uyuyor. Normalde de gündüz çoğunlukla uyuyor ama uyku aralarında 1-2 saat uyanık kalıyordu bugün emmek için birkaç kez uyandı sadece sonrasında da hemen geri uyudu. Ateşi de yok. Bu normal bir şey mi bilemedim başına gelen var mı daha önce?