Selam kızlar daha önce de munchkin suluk mu avent mi alayım diye bir post açmıştım birçok kişi munchkin suluğu önerdi aldım geldi fakat sanki hiç beceremeyecek gibi 😅 nasıl alıştırdınız acaba pipetli suluğa ? .
Oğluma aldıgım o kadar şey boşa gitti ki biberonlar mı dersiniz , her markanın emzikleri mi dersiniz , her markanın maması mı dersiniz 😞 hepsi su an depoda asla kabul etmedi, kullanmadı . Munchkin de boşa gitmez inşallah 🥲