Dün post açmıştım hanımlar bugün detaylı ultrasona girdim fakat böyle birşey oldu. Sol böbreği göremediğini söyledi. Görememiş olma ihtimalim de olabilir başka yerde olabilir bebeğin pozisyonundan anlaşılamayabilir diye ihtimaller saydı. Araştırma hastanesine yönlendirdi bir sıvıyla araştırılacakmıymış ne. Kafam aşırı karıştı. Detaylı ultrasonun amacı net birşey öğrenmek değilmiydi ama benim aklım iyice karıştı. Sağlık problemi bi hastalık down sendromu gibi şeyler varmı diye sorduğumda bile kesin konuşamam dedi. Anlamadım gitti. Bu ihtimalleri kendi doktorumuz da söylemiyor mu zaten 😔