Hanımlar merhaba biz antalyadan nevsehir hacibektasa tayinimiz çıktı. 4 yaşında kızım var önümüzdeki sene kreşe başlayacak size sorum şu ki sizce merkez tarafına mi gitsek yada hacibektas tarafinda da iyi okullar falan varmi ? Çok heyecanlıyım umarım mutlu oluruz :))