bizde de alerji belirtileri vardı kakada kan çıkmadı hiç ama özellikle süt ürünü tükettiğim zaman aşırı huzursuz oluyordu relactaz damla başladık laktoz intoleransını düşünerek ilk önce ama fayda etmeyince süt alerjisi ihtimali yüksek dedi bugun alerji testleri yapıldı süt yumurta soya ceviz ve domates için deri testinde ceviz ve soya alerjisi çıktı ama kan testinde ceviz negatif çıkmış süt alerjisi de negatif çıkmış ben hiçbirşey anlamadım bundan fikri olan var mı? Birde total ige sonucunda G yazıyor değer yazmak yerine 🤦🏼♀️ başına gelen var mı?