Kullanmayın içeriği bitkisel falan değil beynin uyarıcı mekanizmasına çok büyük zararları var ayrıca sindirim sistemine ileriki dönemde çok büyük zararları var beynin uyaran mekanizmasını bağımlı hale getiriyor dolayısıyla bir zaman sonra çocuk o ilacı almadan uykuya dalamıyor içerisinde bir sürü katkı maddesi var bitkisel felan değil.
Bu dönemlerde uykusuzluk çok doğal gazi olabilir dişi rahatsız ediyor olabilir atak dönemi olabilir Altı aydır hiç uyumuyor diyorsunuz sadece anne sütü alıyorsa belki yeterli gelip doymuyor olabilir