Arkadaşlar merhaba. 17 aylık bir bebeğim var nasipse 2 yaşına doğru bir kardeş istiyoruz ona benim yaşım 34 çok arayı açmak istemiyorum sizlere sormak istediğim şu. Sma hastalığı hakkında bilgisi olan var mı bunun bir testi yapılır mı anneye babaya. Şuan okadar çok arttı ki ben hem ikinci çocuğu istiyorum hem korkuyorum açıkçası. Ailemizden bununla ilgili risk var mı varsa kimde nasıl öğrenebiliriz bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim tedirginim. İlk çocuğum maşallah barekallah sağlıklı çok şükür 🤲