rabiabss Hem anne sütü hem mama şeklinde gidiypruz ama bebeğim mamayı içtikten sonra çok kusuyor acaba mamayı mı değiştirsem mamadan olabilir mi
serife5712 rabiabss reflüyü olabilir bi doktorla konuşun. Benimde kusuyordu reflü maması kullandım onda kusmadı. Ama diğer bütün mamalarda kusuyordu
serife5712 rabiabss kanla bakılan birşey değil diye biliyorum doktor sizi yönlendirir bende tam bilmiyorum
Ayseglpolat Benimkide mamadan sonra kusuyor. Fazla mı geliyor diye düşünüyorum. Reflü de fışkırır tarzdaymış sanırım ama bizim öyle değil