Kuzularinanasi Sare_Baby yurume arkadasi kullandik.yurutec zararli hem de geciktiriyor aslinda yurumeyi.ozellikle erkek bebeklere daha zararli yurutec
busra170823 Sare_Baby bence yürüteç sadece annenin rahatı için. Yürümeye yardımcı da değil hatta aksine zararlı bile tavsiyem 7 8 aylık olunca yürüme arkadaşı
Tuuggccee Sare_Baby 7 ay 27 gunlgz bende onun yerıne yurume arkdası terch ettım suan oglum tutunup kalkıyor heryere erken yururmu blmıyorum ama gunde bır kez yurume ardasyla yurutuyorum tutunarak kendıde cok sevıyor yuruteci gereksız buluyorum
ezguscom Sare_Baby bende koydum. Oğlum hep parmak ucunda basıyordu. Ve adım atmıyordu. Yarım saati geçirmedim. Şu an tutunup kalkıyor kendisi. Bi zararında görmedim hareket özgürlüğü onları mutlu ediyor bence 😄
Sare_Baby Kuzularinanasi 9 ay 17 günlük kızım var kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım gerçekten fikriniz için teşekkür ederim
Postal Kuzularinanasi Hiç alakası Yok katılmıyor ben bu fikre hiç biri zararını görmedim valla öyle diyorlar ama
Milliyetcianne Kuzularinanasi yıllarca at sırtında gezen atalarımıza birsey olmayıp yürütec kullanan bebeklerimizde sorun olmasını beklemek tuhaf :)
Sare_Baby busra170823 Ayakta tam duramıyor ama sürekli dikelme isteği var kullanabilir mi ki yürüme arkadaşını tabiki destek oluruz ama ya düşüp biyerini çarparsa diye de çok korkuyorum
hndathn Kullandım hiçbir sorun görmedim. Oğlum 10 kızım 11 aylıkken yürüdü. Günde sadece 2 3 kez maksimum 10dk kadar koydum ayaklarının tabanlarının yere basabiliyor olmasına dikkat ettim.
Sare_Baby ezguscom inanın o kadar kararsızım ki bir yanım almak istiyor bir yanım istemiyor kimisi diyo bacağı çarpık olur annem diyo senin niye değil sen bindin kafam allak bullak 😀
ezguscom Sare_Baby yok ya ne carpikligi 😁 gayet dümdüz ayakta duruyor saatlerce durmadığı sürece sorun yok bence. Bizim bahçemiz var babamızla top oynuyor örümcekte 😁
alparslan1_ Sare_Baby hoppala kullandığım için gerek duymadım evde de onunla gidebileceği bir alan yok. Biraz da ondan tercih etmedim
alparslan1_ Sare_Baby kimse beni örnek almasın 4 aylıkken koymaya başladım :d ama az koyuyordum tabii. Benimki seviyordu. Enerjisini atıyordu o şekilde yoksa uyumuyordu
Deletedmom_98 Sare_Baby Hiç kullanmadım Ayda emekledi Yaşına gelmden de yürüdü oğlum Yürüme arkadaşı kullandık Doktorların hiçbiri önermiyor omurgaya zarar verdiği için
Sare_Baby Deletedmom_98 Çok teşekkür ederim genel olarak çoğu kişi pek kullanmayı önermiyor galiba yürüme arkadaşı daha da mantıklı gelmeye başladı ama benim kızçe de çok heyecanlı ve tezcanlı bir yapıya sahip oda riskli mi sanki
alparslan1_ Maka_Paka o erken değil o kadar. Kız mı erkek mi. Doktorlar genelde erkek çocuklarına pek önermiyor.
ecedurucbkc Maka_Paka ben de 5bucuk aylıktan beri yani şu an 6 aylık koyuyorum. Ama ileri geri gitmiyo sadece içinde oturuyo önüne oyuncaklarını koyuyorum. Sadece oturmasindan bişey olur mu ki
Aynenkanka Sare_Baby ev kazaları, omurga, erkek bebekse testis ve ayak sağlığı umrumda değil diyorsanız tabi ki kullanın. Ben bu sebeplerden almadım, almayacağım.