Omerrr54 İlk zamanlar genelde sert olur çok fazla ama kızım 4aylık göğsüm yumuşak olsada sütüm yine fazla,herkeste öylemi bilmiyorum.Belli süre sonra göğüs alışıyormuş sanırım terbiye oluyor diyor burdaki arkadaşlardan okudum..Daha tecrübeliler net bilgi verebilir post üstte kalsın👍🏻