Merhabalar , 2 gündür günde 4-5 kez ishal şeklinde kakası oluyor bebeğimin ve altını açınca yaptığında bıgün gördüm ki baya köpüklü köpüklü ishal olduğu için mi başka bşrşey den mi acaba birde ilaç hemen kullanmak istemiyorum bildiğiniz evde yapabilceğim birşeyler varmı sık sık emzirmeye çalışıyorum ama sancısı oluyor sanırım pek ememiyor da