3 yaşını az geçtik ve utangaçlığımız var. Bu durum kendini bildiği günden beri mevcut. Bir arkadaş ortamına girdiğimiz de başını öne eğer ve hemen utanır tabi bu durum kendinden büyükler için geçerli bir durumdur. Kısa süreli olsa da bu durumu sürekli yaşıyoruz. Doktorumuz gayet normal ve bilinçli bir davranış olduğunu söyledi. Aslinda aktif bir çocuk sürekli geziyoruz bu durumu yaşayan var mı?