mesepalamudu16 MehAkIl 40+4 de suyum azaldigi için suniyle doğum yaptım.tek kişilik oda da doğum yaptım güzel ilgilenilmisti.
salakmisincemilee MehAkIl ben 40+4 te normal dogum yaptim guzel ilgilendiler refakatcim yoktu ustelik