Kendi yediginize ictiginize dikkat edin lütfen sütünüz tazikli ise farklı pozisyonlarda emzirin vede son olara ılık dsmdus yaptırın bebeğinize iyi geliyor damlalarin çok fazla işe yaradığını söyleyemem altı ay yaşadım gaz olayını ama bebekten bebeğe değişiyor inşallah ,3 ayda normale donersiniz