Selam bebişler. Kızım 19 aylık 16. Ayında su ver,ışığı aç ikili cümle kurdu 18.ayında baba gitti,anne gitti,baba gel şimdi 19 ayında anne mama ,anne adda gibi cümleler ekledi ama kelime haznesi geniş değil 15-20 kelimesi var eskiden 30 dan fazlaydı onların bi kısmını bıraktı. Kitap okuyorum,vurgulamaya dikkat ediyorum,her gün parktayız hemen hemen. Kalablık bi ailede değiliz ailem şehir dışında eşimin ailesi de küçükken vefat etti. Onun etkisi olabiliyor mu? Oyun grubu için bütçemiz el vermiyor şu an için. Ben elimden geldiğince ilgilenmeye çalışıyorum. Birde benim dediğim kelimeleri tekrar etmiyor. Etmesi lazım değil mi? Şunu da yaparsan daha iyi olur bende işe yaradı dediğiniz bi yöntem varsa sevinirim 😊