Kızlarr oğlum 11 aylık oldu.Bugün doktorumuz kontrolde geçen aya göre biraz az kilo almış dedi.Bana kilosu normal geldi ama bilemedim.Biraz kanı düşük demir damlasını artırdık.Ek gıda konusunda öyle çok iştahlı yemiyor maalesef hiç yemiyor demicem yaptığım şeylerden 1 2 kaşık anca yer çok sevdiği bir şey olursa hepsini bitirir ama biraz olsun iştah konusunda yardım istiyorum.Özellikle yaptığınız bir şey var mı acaba ? Birde Demir yönünden zengin hangi yiyecekleri verebilirim ?