Merhaba anneler bebeğim daha 1 aylık 45 günlük d vitamini vermediğim gün sanki daha huzurlu ve daha rahat gaz çıkardığını düşünüyorum sizlerde böyle bir deneyim yaşadınızmı d vitamini çok düzenli verince kabız gibi çok zorlandığını gördüm yani emin değilim ama d vitamininden kaynaklı olduğunu düşünüyorum artık 1 gün veriyorum 1 gün vermiyorum verdiğim günler hem gece hem gündüz canım çıkıyor oğlumda çok yoruluyor bunalıyor çocuk