2090 gram doğdu hastaneden çıkarken 1900 gramdı, ememiyordu sarılığı da vardı hep uyuyordu, uyandırıp beslemek çok zordu bazen tüm günüm onu beslemek ile geçiyordu. Ben ememediği için sütümü sağıp şırıngayla veriyordum, parmağımla da destekliyorum emmesini, öyle öyle çok hızlı toparladı, şu an 6 aylık 8 kilo, hemşireler meme emdikten sonra birazda sağıp biberonla ver diyorlardı doyduğunu anlamak için , biraz biberon biraz meme, biraz da şırınga derken o kritik dönemi atlattık, darısı başınıza inşallah….🙏