Merhaba kızlar 2 gün önce akşam fıstıklı baklava yedim içinde fıstığı çok yoğundu ertesi gün bebeğimin alnında kırmızı noktalar oluştu ve pişik oldu (normalde çok sık olmaz ) bugün de kakasında nokta şeklinde kan gördüm sizce alerji belirtisi mi yoksa başka birşey mi vardır