cennet3534
Nefes almakta zorluk cektigini anladığım da serum fizyolojik damlatiyorum kendisi burnunu çekiyor zaten refleks olarak açılıyor o şekilde. Ama makus olduğunu düşünüyorsam fizyolojik serumu sıkıp biraz yumuşayıncaya burun aspiratöru ile çekiyorum temizleniyor