Kızlar sizde de oluyor mu bilmiyorum bir şeyi kafaya takınca asla uyuyamıyorum iki gün önce eşim şehir dışına çıkmak zorunda kaldı acaba naptı ki vs diye taaam 3.30 da uyudum gece. Ve 6.30 da da uyandım halbuki annem de vardı ona güvenemedim o da uykusuz kaldı ben de . Bir de geceleri çocukla babası ilgileniyor ben biraz dinleniyorum hani uyanınca emzik veriyor uykuya dalarsa gelmiyorum ama durmaz da acıktıysa gidip emzirip tekrar yerime yatıyorum. Çocuğumuz beşikte yatmıyor asla yatmadı babasıyla birlikte yatıyor. Gittiği gün de sandalye koymuştum yatağın yanına o şekilde geceyi geçirdik ama ben farklı odada olduğum için sürekli merak ettim düşer mi acaba kalkarda diye. Yanında yatın madem diyeceksiniz açıkçası ben çok deli yatoyorum Bebek de deli yatıyor ona basarım ne bileyim ezerim diye yatamıyorum. Onun yanında da uyuyamam diğer odada da uyuyamadım. Babası yanında heykel gibi harektsiz yatıyor uyanmıyor ama ben saga dön sola dön sürekli hareket ediyorum bu durumu nasıl aşıcam bilmiyorum benzer durumu yaşayan var mı ? Annelik çok zormuş beni kınamayın ama yapabilsem valla yatcam yanında ama yapamıyorum🙇🏻♀️