cefakarana Test sonucu pozitif ama regl günümde regl oldum normalmi ters giden biseyler mi var acaba🤔🤔🤔
Mrt06 cefakarana üzerine görenler var olabılıyo yada test bozuk cıkabılıyo bır daha yapın aynıysa hayırlı olsun
NmalkoC cefakarana bende reglime 5 gün kala yapmıştım pozitif çıkmıştı uzerine adet olmuştum ama cok az gelmişti karnım falanda ağrımıştı sonra kan tahlili pozitif cıktı yanı olabiliyor canım
asrinhatasi cefakarana acilen doktora görünün. Annem o şekilde bebeğini kaybetmişti hatta annem de zehirlenmişti. Sizi korkuttum belki ama gebelikte kanama hele hele adet kanaması gibi kanamalar çok riskli
busra170823 Tosbikkkk korunuyorum ama test yaptım korkudan hepsi negatif ama regli olamıyorum bebeğim de daha 6 aylık strese girdim ikinciyi düşününce😂
ezdn busra170823 Aynı benimde 5 aylık bebeğim daha 2.adetimi olacağım 9 gün geçti testte negatif çıktı ama korkuyorum
busra170823 Tosbikkkk temennim regli olmak haber gelmezse bilki gebeyim ve kendimi eve kapatmaya hazırlanıyorumdur😂
busra170823 Yagmur988 çok korkuyorum erken gebelik testi de yaptım oda negatif Hergün iki test yapıyorum hepsi negatif ama hasta olmuyorum artık stresten gidicem
busra170823 Tosbikkkk ama testlerin hepsi yanlış olamaz herhalde mesela oğlumda 1 gün geçtiğinde Silik çizgide olsa çıkmıştı bunlarda hep negatif
Dnzsrn06 busra170823 ben de aynı durumdayım. Ben en son 27 aralıkta olmuştum düşün. Ocak ayında olmadım. İkinci aya döndüm resmen. 3 kere test yaptım negatif. Yarın hastaneye gideceğim. Çok akıntım var. Enfeksiyonda olabilir diye düşünüyorum