Bebeğinize hangi probiyotiği kullanıyorsunuz ve işe yarıyor mu
seizetheday Biogaia kullanıyorum doğdupundan beri memnunum
seizetheday Ikı şişe biogai kullandık çok ıyı
Prensesin_Annesi_ gaz damlası da kullaniyormusunuz ilave
sekerparemm Evet sap kullanıyorum