biimiyomyardimet merhaba,kızım 4.5 yaşında başından beri hep iştahsız bir çocuktu ama bende 3-4 aydır artık psikolojim bozulacak duruma geldim, en sevdiği pilavı, makarnayı bile yemiyor, o kadar zayıfki geçen sene üzerine tam olan kıyafetler belinde durmuyor, masaya oturuyoruz sürekli bir bahaneyle masadan kalkıyor, kaşığı ağzına götürmüyor, yemeği ağzına alınca öğürüyor, sen yedir diyor ama yinede zoraki yiyor ufacık yediği şeyi, napıcam bilmiyorum, bende sizinle aynı durumdayım 🙁