Netya Oglum 28 aylık, bugun dr, goturdum goz altları şiştıgı ıçin doktor enfeksıyon yada ıdrarında protein kaçağı olabılır dedı tahlıl yapılacak, tehlıkelı bışey mı protein kaçağı 😔🙏
arifahsencesur Netya bilgim yok çok geçmiş olsun tek şiş olduğu için mi şüphelendi yoksa kararma da var mı
Beratim17 Netya benim yeğenimde var 2 yaşındayken bütün vücudu davul gibi sismisti hastaneye götürdüler kan ve idrar tahlilinde bobreklerde protein kaçağı var dediler 1 ay hastanede yattı tuzu yasakladılar tetikliyormuş, idrarında hep köpük oluyordu yaptığında. Şimdi 13 yaşında her ay kontrolü var sürekli takipte yani size de bütün hastalara da Allahim şifa versin çok geçmiş olsun
Netya Beratim17 cok tessekurler tahlıl temız cıktı🙏baska doktorada goturecem ıçım ıyıce rahat olsun diye 🙏🙏
huzurluaycicek Maalesef tehlikeli olabilir, bobreklerde soruna yol açıyor tedavisi var ama yaptirinca duzelir
Netya huzurluaycicek cok tessekurler tahlıl temız cıktı ınsallah baska doktora da goturecem ıçım rahat olsun dıye🙏🙏