iyiki hayır olmadı canım bizim de çoklu besin alerjimiz var 2.ay aşısında ilk gün biraz huysuzlandı ikinci gün geçti iyiydi 4.ay aşısında hiç bişeyi yoktu huysuzlugu da olmadı canım senin ki başka nedenden ötürü olmasın aşıdan olduğunu sanmıyorum ilk defa duydum 9.ay kızamık aşısı riskli sadece içerisinde süt ve yumurta var digerleri öyle değil