serraninannesi06 zamanında benımde basımdan çok geçti çözüm bulamayınca doktora gittim , bir iki damla zeytinyağı yedir bekle dedi yine yapamadı fitil aldık eczaneden onu boyuna ıkıye ayırıp yapıyordum çok sıkıştığı zaman direkmen yapıyordu sonra bu böyle ara ara oldu bidaha doktora gittik sık sık fitilli kullanıcaz diye suan ismini hatırlayamadım bağırsak düzenleyici şurup verdi onu 7gün kullandım bir daha böyle bısey olmadı size de fikir olsun