Kızlar bebeğim beş buçuk aylık alttan iki dişinin de uçları görünüyor sanırım çok kaşınıyor sürekli bağırıyor huysuzlanıyor ağzına bir şeyler almak istiyor kaşıyorum ama yine de bağırıyor ilaç ya da başka bir şey ne önerirsiniz yardımcı olurmusunuz bana ?