ctml1901 Kızlar tiroid değerimiz doğumda 12 ydi bugün 1 aylık kontrolünde de 12 çıktı yüksek dedi endokronolojiye sevk etti korkuyorum nelere yol açabilir internette hiç iç acici şeyler yazmıyor varmi aranızda tiroid hastası bebeği olan ?