Ozoo ne okudum ben ya. Kedi kılı ve alerji dediğinden emin mi doktorun? İki hamileliğimde de yaşadım bu sorunu. Birinde rubella diğerinde toxo ablaniz mutlaka enfeksiyon doktoruna gitmeli durumu anlatmalı ve avidite testi vermeli. Duruma göre antibiyotik tedavisi başlanır. Benim iki sonucum da pozitif geldi yani ilk test hatalı çıktı ve sorunsuz doğdu çocuklarim.
Bu arada bu 5 olan igg sonucu. Ve zaten bunun pozitif olması gerekiyor. Peki IgM kaç?