Merhaba hanımlar annelikte en en çok zorlandigim şeylerden bir tanesi bu . Kızım asla kendi kendine oynamiyor. Sabah uyanıp gece uyuyana kadar onunla oynamamı istiyor . Ne iş yaptırıyor ne kendime vakit ayirabiliyorum. Yakın zamana kadar büyürse oynar diye diye idare ettim ama artık gerçekten çok zorlanıyorum . Çalışan bir anneyim öğlen gidiyorum ise öğlene kadar kızımla oyna ,kahvaltı yaptır , bir yandan evi toplamaya calis ,yemek yapmaya çalış stresini bir gorseniz . Benim dışımda bir hayatı yok sanki. Bu saydığım işleri de zar zor , stres içerisinde yapiyorum bir gorseniz hadi hadi oyun oynayalım ,kızma ,bağırma vs. İse geliyorum burada da isim çocuklarla asla dinlenme imkanım yok . Eve gidiyorum çocuk , ev hanimligi yine mesai devam . Akşam eşim evde olduğu için daha rahat oluyor tabi. Yıllık izne ayrılacağım tek başıma bütün gün hem bu işleri yapıp hem nefes almadan nasıl oyun oynayacağım ben 😏😏