Bebikoluhayatim Kızlar bu damlayı çok önerdiler süt yapıcı diye , aranızda kullanan varmı ne gibi faydaları oldu rica etsem yazabilir misiniz ?
Tgc9 Bebikoluhayatim Günde 2 defa kullanıyorum sabahları ve akşamları yatmadan önce bi bardak suya 20 damla şeklinde sütü gerçekten artırıyor ben faydasını görüyorum
D_deniz Bebikoluhayatim kullanıyorum kullanmakta fayda var. 16gun oldu sağımda hala 30ccyi gecmiyoruz. Dut kurusu hoşafı tavsiye ederim Bi artış oldu Bi iki gündür ufaktan
momysibel Bebikoluhayatim ben faydasını görememiştim hiç etki etmedi bana. Tahin pekmez, tahin helvası, kabak tatlısı ve bulgur pilavı, bol yeşillik, incir. Bende fayda eden bunlardı yediğimde bir iki saate etki ediyordu
Tgc9 Bebikoluhayatim Bana hemşire hanım 2 defa yeter demişti gün içinde de kurudut ve rezene çayı tüketiyorum yeterli geliyor ama siz 3 defa kullanabilirsiniz
Bebikoluhayatim Tgc9 bende yeni doğum yaptım bebeğim küvezdeydi iki göğüsün toplamı 50 ccyi geçmiyor sütüm o yüzden arttırmak istiyorum
Egemeninannesi_ D_deniz peki mama veriyormusunuz yoksa sadece anne sütümü. Ben anne sütüyle devam ediyorum 17 günlük bebeğim fakat kilo almamış neredeyse 17 gündür
kahvelisianne Bebikoluhayatim walla sadece bestlak değil e bebek promalt ve kuru dut ile destekliyorum
neanladinyurdagull Bebikoluhayatim kullanıyorum memnunum 1 çay bardağı suya 20 damla döküyorum günde 3 kez sütümü 2 ye katladı düzenli kullanmak gerek
Tgc9 Bebikoluhayatim Sağlıcakla büyütün bebeğinizi inşallah🤲🏻 ilk zamanlar benim de öyleydi herkesin hemen sütü olmuyor stres yapmayın en önemlisi o yemenize özen gösterin suyunuzu güzel tüketin rezene ve kurudut da çok iyi süt yapıyor özellikle kurudut öneririm bol bol sütünüz olsun inşallah 🤲🏻