Merhaba güzel anneler 🌹
Kızım 9 aylık oldu ve bugün ilk kez kahverengi lekelenmem oldu ilk doğumumdan sonra ilk ay regl görmeye başlamıştım emzirmediğim için muhtemelen ve normaldi kanamam bu beni biraz ürküttü eşim korunuyordu ama ben henüz regl görmediğim için hiçbir korunma yöntemi uygulamamamıştı doktorum yardımlarınızı rica ediyorum normal mi bu durum?