Merhaba arkadaşlar, 8 gün oldu ek gıdaya başlayalı ama kızım kesinlikle ağzını açmıyor kilitliyor. mama kaşığının ucundan bir kez yiyecek zor veriyorum. 3 gün kulalı uyguluyorum sebzeleri pişirip çatalla ezerek veriyorum ama yine olmuyor. Bu normal mi düzelir mi bilgilendirir misiniz?