tatlibiranneo Dalpa 2,5 yaşında 5 haftalikken öğrendim suan 7+2 bulaştım yoktu normalde ama şu 2 gündür olmaya basladi
Hope77 Dalpa 28 aylık oğlum ve ben 17 haftalık hamileyim bulantı hapı kullandım 3 er tane içtim valla çok zorlandım ama hafifledi bu aralar
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ikinci hamileliğimde oğlum tam 2 yaşına bile basmamıştı. İki hamilelik geçirdim ikisi de çok kolaydı,çok şükür. En zor süreç 2. Çocuk doğduktan sonra başladı benim için
selimmo @dalap 2 yaşında bebeğim var 8+5 haftalık hamileyim. Günde üç öğün priliam Dr kullanıyorum . Üzerimde hiç gecmeyen bir yorgunluk ağırlık var. Hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden.